رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون

بهترین رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، بنابراین در اینجا من به شما چند راهنمایی برای کمک به شما را از یک رژیم غذایی مناسب برای کنترل فشار خون و کاهش بار کلیه ها را به من بدهید.
راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران نفروپاتی فشار خون:
1. رژیم غذایی کم نمک:
مصرف دنده باید بین 2-5g کنترل، آن را در مورد یک قاشق، و نمک در سس سویا (سس سویا 3ml برابر نمک 1G) باید در مصرف کل نمک حساب می شود.
ترشی، تخمیر دلمه لوبیای، تخم مرغ شور (گوشت)، سخت پوستان، میگو، تخم مرغ حفظ، اسفناج آب و غیره سرشار از سدیم هستند، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی با فشار خون بالا شما باید آنها را اجتناب کنند.
2. کربوهیدرات:
نگاهی به غذاهای با کربوهیدرات به اندازه کافی به مید تقاضا از بدن ما است. مواد غذایی مانند برنج، آرد و حبوبات نرم انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، که همچنین در حفظ وزن شما موثر است می باشد.
3. نوشیدن برخی از چای اما نه بیش از حد:
TP (پلی فنل چای) نقش مهمی در متابولیسم چربی ایفا می کند، آن را در زدودن سموم مفید و نرم رگهای خونی.
بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک خاصی از چای را. با این حال، چای بیش از حد خواهد بار به کلیه ها اضافه کنید، بنابراین شما باید مقدار زیادی از آن را مصرف نکنید.
4. رژیم غذایی کم پروتئین نگه دارید:
همانطور که همه ما می دانیم پروتئین مواد مغذی ضروری از بدن ما است، اما بیش از حد از آن خواهد بار به کلیه ها ما را اضافه کنید و آنها را صدمه دیده است. بنابراین به عنوان بیمار به بیماری کلیوی شما باید پروتئین خاص با توجه به شرایط خود را. معمولا، مصرف پروتئین باید بین 0.3-0.6g برای هر کیلوگرم وزن. غذاهای با پروتئین بالا مانند لبنیات، تخم مرغ، ماهی و مرغ باید اولویت را هنگامی که شما مواد غذایی را انتخاب کنید.
شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت به طوری که آنها باید از رژیم غذایی مختلف دارد. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: